مدیر مرکز تحقیقاتی-‌درمانی دیابت استان یزد؛

راه اندازی اتوبوس دیابت در یزد به زودی/ ارائه خدمات غربالگری دیابت به صورت رایگان  

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد گفت: به منظور ترویج فرهنگ سلامت، بیماریابی و ارائه خدمات مطلوب درمانی اتوبوس دیابت در یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا آقایی مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد گفت: به منظور ترویج فرهنگ سلامت، بیماریابی و ارائه خدمات مطلوب درمانی اتوبوس دیابت در یزد افتتاح می‌شود.

 آقایی با بیان این که اتوبوس دیابت در یزد راه‌اندازی شده است افزود: اتوبوس دیابت در پارک‌ها، میادین اصلی شهر و مکان‌های تجمع شهروندان مستقر شده و خدمات مشاوره تغذیه، غربالگری تست قند خون، نحوه تزریق انسولین و فشارخون را به مراجعین ارائه می‌کند.

وی گفت: در این اتوبوس که به صوت یک مرکز مشاوره طراحی شده، پزشک، پرستار، مشاور و کارشناس، خدمات متعدد را به صورت رایگان به مراجعین ارائه می‌کنند.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد تصریح کرد: مراکز، سازمان‌ها و محلاتی که مایل به دریافت خدمات از اولین اتوبوس دیابت یزد هستند می‌توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن 0216-3728 تماس حاصل نمایند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه اتوبوس دیابت، چهارشنبه 19 مهرماه ساعت 17 در محل فرهنگسرای شهرداری یزد با حضور مسئولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی یزد انجام می‌شود .

انتهای پیام/ ی

افتتاح اتوبوس دیابت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار